Brudo Slaapkamers

Klantenservice

Bij Brudo Slaapkamers vinden wij dat u moet kunnen vertrouwen op een goede service. Wij nemen dan ook uitgebreid de tijd om u te helpen bij uw zoektocht naar het beste bed. Via de telefoon of e-mail kunt u eenvoudig een afspraak maken en dan reserveren wij tijd speciaal voor u. In alle rust en onder begeleiding van onze adviseurs kunt u dan onze bedden bekijken en gebruikmaken van onze teststudio om te proefliggen.

Bestellingen worden op afspraak bij u thuisbezorgd en waar nodig vakkundig gemonteerd. En als u bij ons een nieuwe matras koopt, nemen wij eventueel uw oude matras(sen) mee. Dat is wel zo prettig. Is er na levering iets niet naar wens neemt u dan alstublieft contact met ons op, we zoeken dan graag naar een passende oplossing. Gelijk retourneren is ook mogelijk, de retourneer voorwaarden vindt u onderaan deze pagina.

Garantie

Van onze producten kunt u jarenlang genieten. Gaat er onverhoopt toch iets mis met het door ons geleverde product, dan helpen wij u uiteraard graag door het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Informeert u naar de garanties die wij bieden.

Levertijd

Onze levertijden verschillen per product maar liggen tussen de 2 tot 8 weken. Wij doen ons best om binnen de gegeven levertijd uw product af te leveren maar zijn geheel afhankelijk van de fabrikanten. Tenzij producten op voorraad zijn of het een showmodel betreft worden bestellingen speciaal voor u besteld en heeft u altijd te maken met een levertijd.

Betaalmethodes

Bij ons kunt u op verschillende manieren betalen. Online kunt u betalen via iDEAL en in de winkel en bij levering kunt u met de pin betalen. Hieronder volgt een korte uitleg van de verschillende  betaalmogelijkheden.

iDEAL
Betalen via iDEAL werkt op dezelfde manier als internetbankieren. U handelt de betaling af in uw vertrouwde omgeving van uw bank. U heeft uw bankpas en identificatiemethode nodig van internetbankieren. (bijv. random reader, e. dentifer etc,).

Pinnen
U kunt in onze winkel, maar ook bij leveringen met pin betalen bij aflevering. Onze bezorger heeft een betaalautomaat bij zich zodat u net zo makkelijk uw betaling kunt doen als in elke winkel. 

 

Bezorgen

Bestellingen worden op afspraak bij u thuis bezorgd en waar nodig vakkundig gemonteerd. Voor bestellingen in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden rekenen we geen kosten voor de bezorging. We rekenen op een goede bereikbaarheid van uw slaapkamer. Zorg er voor dat de route, bijvoorbeeld het trapgat, vrij is en haal kwetsbare spullen, fotolijsten en andere accessoires tijdelijk weg. Hierdoor hebben onze bezorgers optimaal de ruimte. Bij te grote producten zullen wij het raam gebruiken of in overleg een andere oplossing zoeken. Twijfelt u of er voldoende ruimte is? Geef dit dan even door bij de bestelling, wij kunnen hier dan al vast rekening mee houden.

Afhalen

Het is mogelijk om uw bestelling ook zelf af te halen. Dit kan bij onze showroom aan de Terborgseweg in Doetinchem. Wanneer producten voorradig zijn kunt u gelijk met ons een datum en tijdstip afspreken. Indien wij de producten moeten bestellen, ontvangt u van ons een bericht zodra uw bestelling binnen in.

Retourneren van online aankopen

U kunt uw artikel binnen 14 dagen na bestelling retourneren. De verzendkosten die hierbij gemaakt worden zijn voor eigen rekening. Bestelde artikelen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd of geruild bij Brudo Slaapkamers en niet in een andere winkel, waar producten van hetzelfde merk te verkrijgen zijn. Het artikel dat u wilt retourneren moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele verpakking. Onder beschadigd vallen ook de sporen die achterblijven wanneer een product gemonteerd wordt. Bij gemonteerde producten zullen we tot 50% van het aankoopbedrag in rekening brengen wanneer deze geretourneerd worden.
  • Het product is ongebruikt. Dit betekent dat het product enkel gevoeld/bekeken mag worden in de verpakking. Wanneer een product beslapen/gewassen is, is een product retourneren niet meer mogelijk.
  • Het niet gaat om een op maat gemaakt product. Wanneer het product speciaal voor uw besteld en geproduceerd is kunt u deze niet retourneren. Denkt u hierbij aan de naar eigen wens samengestelde kasten en boxsprings of wanneer voor u een afwijkende maat besteld is.
  • Het product moet binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld worden. Dit kunt u doen door een email te sturen naar: info@brudo.nl Vermeld hierbij uw bestelnummer. Wij stellen het zeer op prijs wanneer uw de reden van retour aan ons doorgeeft.


Retourneren kan op het volgende adres:

Brudo Slaapkamers t.a.v. retourafdeling Terborgseweg 53 7001 GN Doetinchem.

Vermeld bij de retourzending de volgende gegevens

  • Uw adresgegevens;
  • Bestelnummer, deze vindt u in de orderbevestiging e-mail;
  • Rekeningnummer en naam van de bank voor de terugbetaling.
 

Na ontvangst zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag worden overgemaakt op uw rekening.